" Freely you have received, freely give " (Matthew 10:8)

HOME  |  SITEMAP  |  CONTACT US  |  HELP    
Bible Studies Free Christian Books Free Christian eBooks About Us
 



Coworkers' Messages on Facebook


Yusuke Higashikawa   2015-08-06


Hi, Dear brothers and sisters, in Christ.

My faith was blocked mentally by someone's messages for this 7 months.
His words, "The marriage"? "The Love"? "A girlfriend"? I was suffering really by those words.
I had a little off guard.
However, the Devil Satan had planted always temptation of sin at me.


Someone insisted in jealousy and anger, and then it was a waste. I insisted so that he has the faith in the Word of God. I was going to forget his messages, but I was caught in the trap of trauma.
When my spirit is bad, my Facebook post is worst.
Is it so? Yes, it is.
Rather than spiritual, I was emotional, on this year.

That's not good ! If I stay like this, it's no good.
When I lost the composure, I thought about it.

If people temptation like this are going to appear on my road later...
If I don't get stronger more spiritually, I won't be able to protect my brothers and sisters in Christ.

That's because even if they aren't spiritually strong...I have brothers and sisters in Christ I want to keep with me.
If I don't get faith stronger than everyone else, I'll lose them all !

I hope to spread "the gospel of the water and the Spirit" to the whole world.
I have some friends on Facebook. I want to give the gospel to more people. So by using Facebook, I'll introduce them books of the Gospel of the water and the Spirit. This is God's work.
I'm not also going to give up until translated this book (series 56 "HOW CAN YOU STRENGTHEN YOUR FAITH?") to Japanese language by God's Grace.

And then, I'd like to enter into the Kingdom of God with brothers and sisters who are born again of water and the Spirit.
I'd like to pray for brothers and sisters in Christ.
God bless you more, Dear brothers and sisters.
And, please pray for me, and please pray so that many lost souls will receive salvation of Jesus Christ. Amen.

< Thank you for reading my not good English>






Yite Nlm Jordan   2015-08-03

Let us live real life by helping others to receive their remission of sins.






Juan Villavicencio   2015-07-30

If you still have books in your home then you are not working !
Si tu aun tienes libros en tu casa entonces tu no estas trabajando !




Pastor José Galvão   2015-07-29

Grace and peace beloved born of water and the Spirit.
We need to preach the Injil of water and the Spirit beyond our own groups.
When we announced in our own environment, we have established communion, which is important, of course!
But beyond our means still has many dying without knowing the true Gospel of the water and the Spirit, and what you have to say about it?
Jesus commanded the Apostles to preach beyond Jerusalem!
I think we should also preach beyond our groups, giving an opportunity for others also read our books and be born again of water and the Spirit.
Jesus is counting on you!
And you, what will?




Gerson Elias de Carvalho   2015-07-29

Necessário vos é nascer de novo! (João 3:7) Ser nascido de novo, e ser salvo, significam a mesma coisa, mas existem muitos que não conhecem esta verdade. Disse Jesus: Em verdade, em verdade te digo que se alguém não nascer da água e do Espírito, não pode entrar no reino de Deus; (João 3:5) Ser nascido de novo significa que o pecado no coração da pessoa foi lavado através da crença no evangelho da água e do Espírito. Significa tornar–se justo através da fé no batismo de Jesus e em Seu sacrifício na Cruz. Antes de nascer de novo, o homem é um pecador, mas depois, ele está completamente sem pecado, como uma nova pessoa. Ele se tornou um filho de Deus, crendo no evangelho da salvação. Ser nascido de novo significa vestir as roupas do batismo de Jesus, morrer na Cruz e ser ressuscitado com Ele. Significa que a pessoa se tornou justa através das palavras do batismo e da Cruz de Jesus. Quando a pessoa nasce da barriga da sua mãe, ela é pecadora. Mas quando ouve o verdadeiro evangelho de ser nascido de novo da água e do Espírito, ela nasce de novo e se torna justa. Externamente ela não parece diferente, mas nasceu de novo por dentro, em seu espírito. Isto é o que significa ser nascido de novo. Mas existem poucos que conhecem esta verdade; nem mesmo um em dez mil. Você concorda comigo que existem poucos que entendem o verdadeiro significado de ser nascido de novo? Você quer conhecer toda verdade do significado do evangelho original do novo nascimento? Clique no link abaixo, e veja toda verdade de acordo com as escrituras sagradas.
http://www.bjnewlife.org/portuguese/bstudy/sermons_06.php ou peça livros cristão gratuitos de estudos da bíblia. Clique neste link, e peça seu livro gratis.
http://www.bjnewlife.org/…/printedbo…/printbook_edition.php… na região de Atibaia ligue: 11964767018 vivo (Gerson) ou www.nlmbookcafe.com/blog/gerson




Arnaldo G. Bispo de Oliveira   2015-07-24

Afinal, num mundo cheio de religiosidades “promiscuidade” não temos como negar. e os religiosos fanáticos se acham os únicos que espalham a verdade, mas a verdade está dentro do evangelho da água e do espirito, verdade esta que Deus deu a oportunidade para todos em toda a história da humanidade, só não é salvo quem não quer, a única defesa que temos é o amor de Deus por meio do evangelho da água e do espirito. Queridos irmãos regozijamos e louvamos a Deus por esta verdade que Deus nos deu, a graça do Senhor Jesus Cristo nos mantém nesta comunhão.




Gerson Elias de Carvalho   2015-07-21

Ninguém, pois, acende uma candeia e a cobre com algum vaso, ou a põe debaixo da cama; mas põe-na no velador, para que os que entram vejam a luz. Porque não há coisa encoberta que não haja de manifestar-se, nem coisa secreta que não haja de saber-se e vir à luz.(Lucas 8:16-17). Nós, que nascemos de novo da água, e do espírito, (João 3:5) somos a luz que deve iluminar o mundo com o clarão da salvação do evangelho da água, e do espírito. Não devemos de maneira alguma ser ocultos, e sim iluminar o mundo inteiro com a luz da verdade. Assim como o candelabro de ouro dentro do Santo Lugar sempre brilhava sua esplendida luz, então podem esses se tornar filhos de Deus pela crença no evangelho da água e o Espírito também iluminar este mundo com a luz da salvação que salva as pessoas de seus pecados. Em outras palavras, sós aqueles que receberam a remissão de pecado pelo evangelho da água e o Espírito podem cumprir o papel do candelabro que resplandece a luz da salvação, de forma que os outros possam saber também desta verdade e receber a remissão de seus pecados. Vamos meus queridos irmãos iluminarem o mundo inteiro com a poderosa luz da verdade do evangelho da água, e do espírito. A Missão Nova Vida - Livros cristãos gratuitos
http://nlmbrasil.com/index.html





Peter Koinange   2015-07-18

Serving the righteousness of God, to every corner of this world, the most noble cause. May God help these men understand the the gospel truth, and believe
www.nlmkenya.com
www.bjnewlife.org





Anini Kouakou Jikel   2015-07-17

Praise the Lord!!!! I received 3 JW books from a colleague (English man).
I took them and 2 days later I tell him that I also have some books if he is willing to read them? He said yes! so I gave him book N°1.Two days later,he called me and said:''This your book is very interesting!even my Dad loves it and my neighbors want to get it,but I have not finish to read it so they have to wait!!!!'' and he added we even discussed about the book and my neighbors want to know more!!!!.So I started to preach the gospel to him and he was so happy to learn about Jesus's baptism.They plan to invite me for more teaching.My colleague started to call me Pastor!!!!
So brethren pray that this coming meeting will be a success for the glory of God!!!..(I'm waiting for 150 boxes of books from Pastor John Shin may God bless him!!!!)




Gerson Elias de Carvalho   2015-07-16

Como é bom estarmos juntos trabalhando na a justiça de Deus, somos soldados do reino de Deus na proclamação do evangelho da água, e do espírito. (João 3:5). Eu estou muito feliz em saber que tenho muitos irmãos, e irmãs, espalhados pelo mundo todo, uma bela família construída através do poderoso evangelho da água, e do espírito. Jesus é o nosso Senhor da glória, e ele é glorificado no poderoso evangelho da água, e do espírito, pelo qual ele nos salvou do pecado do mundo. Eu louvo a Deus por todos vocês meus queridos irmãos e irmãs em Cristo, e eu vou sempre orar por cada um de Vocês, pelo trabalho em seus ministérios do reinado na justiça de Deus. Somos servos, e também soldados de Jesus Cristo, somos as verdadeiras testemunhas de Jesus Cristo, o cordeiro de Deus testificado pelo evangelho da água, e do espírito. Aleluias! Louvado seja eternamente o cordeiro de Deus testificado pela água, e pelo sangue, e pelo espírito. (1João 5:6-8) Pastor José Galvão Zenaide Souza Rubens Francisco Yusuke Higashikawa




Yite Nlm Jordan   2015-07-14

This man is Teddy. He gave me a call after I distributed tracts,And I met Him today to give 1st books. He asked me to explain about the book. I told Him starting from our incomplete nature and powerful gospel of the water and spirit. He has amazing ground, that he is real lost. He gladly accepted my Gospel and took the 1st book. May God help him to really Born again.






Arnaldo G. Bispo de Oliveira   2015-07-14


Nós, os nascidos de novo somos a igreja de Cristo e estamos unidos pela fé do evangelho da água e do espírito.
Afinal, fisicamente falando o que é a igreja? Bem, fisicamente pensando vem logo na tela da nossa mente; um templo estruturadamente feito de concreto, tijolo e cobertura, uma vista panorâmica bem definida até talvez com uma grande cruz sobre a sua estrutura e no seu interior com muitas cadeiras e um lindo púlpito, para reuni pessoas, e muitos a define até como a casa do Senhor, e claro essa igreja é atrelada e ramificada a uma denominação na qual constitui se uma religião. Mas nós nos lembramos quando o Senhor Jesus disse para os discípulos quando ele foram mostrar o templo para o Senhor, Ele o disse: em verdade vos digo que não ficarás pedra sobre pedra que não seja derribada, basta também lembrarmos que Paulo disse: Deus não habita em templo feito por mão humana.
E no sentido espiritual o que é a igreja de Cristo? Igreja é casa, templo, lugar santo, e é nesse lugar que o Senhor quer habitar, (Apocalipses 3.20 eis que estou a porta e bato se abrires entrarei) esta igreja é o homem, enquanto o coração do homem estiver com pecado o espirito de Deus ali não habita, por isso que Deus o pai enviou o seu Filho para nos limpar dos pecados dentro em nosso coração para sermos salvo e o senhor mesmo quer habitar em nós, sim assim nos tornamos a igreja de Cristo, ai sim a igreja de Cristo tem que se reunir para lhe dá a gloria e louvor; veja a igreja de Cristo não está atrelado a um dogma ou presa a um sistema religioso.


www.nlmbrasil.com livros cristãos gratuitos





John Ethiopia   2015-07-12

Wonderful book distribution day of Ethiopian Nlm.








Yite Nlm Jordan   2015-07-12





Jerry Sakala   2015-07-12

The Lord bless you and keep you. The Lord make his countenance shine upon you and be gracious to you.The Lord lift up his countenance upon you and give you peace. -Numbers 6:24-26




John Mangwita   2015-07-11

A certain singer who sing spiritual song, here in malawi. He sing in chichewa a song about the gospel of water and spirit. I give them the book called Return to gospel of water and spirit. How much is that book? he asked me and i said is free, why ? Free i have receive and free i have to give you. This the true gospel which i was waiting and he has been saved




Yusuke Higashikawa   2015-07-09


Hello, Dear brethren in Christ.

I just really feel sad.
Why have I received the persecution from someone (so-called brother)??
Because someone(so-called brother) is keeping the most priority to marriage than God's work.
More than anything else, there are someone(so-called brother) who come to send it to the messages to me.
I did my best to love him as brethren in Christ. But he did not understand me, and he was serious about that he provoke me.


So that he has faith in the Word of God, I gave the commandments to him.
But he rebelled against the Word of God.
I just know that he does not have a brotherhood now.
He is trying to break my faith by his devil thoughts.
He did not answer all my questions.
He spoke a lot of the words of misunderstanding, and then, it makes me so sad and so tired. He makes me use the useless energy.
Do not have a Facebook in such an environment !

By the way,,,

I have doing the Facebook by instruction of The New Life Mission since 3 years ago.
It does not mean to search a girlfriend or partner of marriage.
As previously I also spoke, all of me is to share the gospel of the water and the Spirit.
The purpose of life must not be a marriage.
But to spread the gospel of God, and to have a spiritual fellowship with brethren who have faith in the gospel of water and the Spirit.
Until Lord's return......!
So, I'm looking forward to do fully that I want to do in the millennial Kingdom and God's Kingdom with dear brethren in Christ !

God bless the righteous people who are born again of water and the Spirit.




Connie Dillman Powless   2015-07-08


Dear brothers and sisters in Christ Jesus,

I know many people who believe in Jesus, but most of them believe only in the blood of Jesus. They don't acknowledge that he took away our sins at his baptism. Some of these are close relatives. Please pray for me when I confront such people.
Will you pray with me for boldness and confidence and quoting bible scripture at the right time.
Jesus is my life, I want to live the rest of my life spreading this gospel and distributing Paul c.Jongs books about the gospel of the water and the Spirit.
I look forward to working with fellow co workers.
With love in Christ Jesus
Connie Dillman Powless




Joseph Kiruri   2015-07-07


BY Paul C Jong
Sin
Everything that is opposed to God is sin. This refers to all sins, including the original sin and trespasses that we commit throughout our whole lives.

Sin is 'hamartia' in Greek. And its verbal form is 'hamartano,' which means 'to miss the mark.' Hence, one of the most serious sins is to incorrectly believe in Jesus, and thus lack the ability to be saved. To neither know nor believe in the truth is to commit the sin of disobedience and to blaspheme against God.


If we truly do not want to commit such a sin before God, we have to understand His words correctly and realize the truth that Jesus has become our Savior.

We should believe in the baptism of Jesus and His Cross through the words of God. It is a sin not to accept the Word of God, to deviate from the truth, and to believe in false theories.

The Bible tells us that the most serious sin, 'the sin leading to death' (1 John 5:16), is not to believe that God washed away all the sins of the world. We have to believe in the birth of Jesus, in His washing away of sin through His baptism, and in giving us life with His blood on the Cross. It is a sin if one does not believe in the written words that Jesus was baptized, died on the Cross and was resurrected to free us from all our sins.




Walufu Kiboye Titus   2015-07-06

I salute you all in the Name of our Lord Jesus Christ in whom our names are in Hidden in God the Father.
I have the copies of the Books, but I would love any one to help me find a simple way of reading them all till the 56 copy.
I love you with the Love of our Lord God, to whom all nations will cry out Abba Father.

John 16:27




Sarah Nartey   2015-07-05


As we were driving to this event today, we mentioned a family member who we hadn't seen in years! Who did God bless us to be able to preach the true gospel of the water and the Spirit to today? This very same family member!! We had a lovely conversation with her, and she was poor in spirit. She thankfully took a set of books for herself, and her mum.

A shop owner nearby who we had preached the True gospel to some years ago, but had shown little interest nor took any NLM books, today came over just before we left, and took books1,2&3.


When we arrived home, Loren and Aneka's Grandma phoned asking to see them. We have preached the gospel to her on numerous occasions. Today, we preached the gospel of the water and the Spirit to her again.

We are praying for all these souls, and the souls of all who willingly received the FREE NLM books today, for them to receive the remission of their sins.




Peter Koinange   2015-07-04


Every Thursday evening is a day of free Christian book distribution.

The only books that preach the sound doctrine, the perfect gospel(good news) of remission of sin once and for all.

It is called water and the Spirit!
Announced by Jesus here on earth, John 3:5, and it is by understanding it and believing that one can enter Heaven.


Do you know why Jesus was baptised by John the Baptist in Jordan river?
It thus fitting for him to fulfill all righteousness (Matthew 3:5), a lot religious Christians have been miss guided by blind false prophets thus they remain to sinners and the wages of sin is death, (Romans 6:23),

No sin can enter Heaven!

Know the truth and be free (John 8:32).

Many people have missed it, this is time to believe in the only true gospel of the water baptism of our Lord Jesus and his blood, and it is not now it's right now!

Request your free copy now!!
You don't know of tomorrow
Click and request, that is the priority NOW!
www.nlmkenya.com
www.bjnewlife.org









Arnaldo G. Bispo de Oliveira   2015-07-03

Para pedi livros cristãos gratuito é muito fácil. A the New life mission distribui livros gratuito em todo o mundo, com estudo bíblico de muita profundidade. É através dos livros você irá aprender e transformar sua vida espiritual.
Basta entrar no site www.nlmbrasil.com quando abri clique em LIVROS CRISTÃOS GRÁTIS após abri você terá opção de vários livros, escolha um dos livros e clique NESSE LIVRO, irá abri uma outra página, clique novamente em COLOCAR ESTE LIVRO NA CESTA, quando clicar irá abri um FORMULÁRIO DE PEDIDO clique nele para abrir o formulário, abrindo é só preencher. É só preencher irá pedir seu nome, e-mail, endereço para envio, após preencher, escolha o seu país clique em enviar que alguns dias o livro chegará em sua residência.
Agora se você quiser é só baixar o livro no seu pc, clique E-LIVROS CRISTÃOS GRÁTIS clicando irá aparecer opção de vários livros, clique no livros escolha o país, no seu caso Brasil. Tem a opção pra você baixar o leitor, pronto você baixa quantos livros quiser pra o seu pc.
Se vc quiser também é só clicar em estudos bíblico e irá abri uma página com vários estudos de profundidade.




Arman Penalosa   2015-07-01

During World War 2, Gen. Douglas Mac Arthur fulfilled his promise to return for the liberation of Filipinos. His promise,"I shall return" became famous and hope to the Filipino people.

If man could fulfill his pledge, how much more the God of Abraham, Isaac and Jacob who loved us whom He created in His own image. Jesus Christ also promised that He will come for the second time to earth. And this promise would be fulfilled for He is a Holy God that will and would never lie. Jesus Christ is the fulfillment of the Old Testament. And history would also attest that He was on earth.


His second coming is so imminent as the signs He has given are evident now a days. Are we ready to face Him? Do we have the right faith and relationship? Many Christians today would say that they are ready because they believe in Him and has done good deeds.

The preparation of our salvation is today, while we still live here on earth not after our death. Why should we become so busy for earthly preparations and neglect our spiritual body?

Please visit us:

www.bjnewlife.org

www.nlmphilippines.com

www.DivineSalvation.net







Aneta NLmission   2015-07-01

Books for distribution have arrived today, the driver couldn't put them inside the garage, someone has parked their car on my way to garage. I'm waiting for someone to come and put them inside the garage. Thank God is not raining!

God bless the Church!





Sarah Nartey   2015-06-30





John Mangwita   2015-06-29

Newlife mission in malawi are very expand . Most people very happy and interest on the gospel of water and spirit. Its my will to reach all parts of malawi.but im needy for your prayers , so that many souls can be saved.




Sarah Nartey   2015-06-26

Greetings Brothers and Sisters in Christ.
I'd just like to share a blessed experience we had today.
About 4 years ago, we preached the gospel of the water and the Spirit, and gave books1&2, to a 'homeless' man.
This evening, we saw him and recognised him! He remembered us, and the FREE NLM books. When I asked him if he'd read them and understood them, he went on to say, "Yes, it was all about how John the Baptist transferred all our sins onto Jesus when he baptized Him in the Jordan River"!!
We spoke some more. He said, "Everyone thinks it's just by the Cross of Jesus, that we're saved, but it's not. It's even obvious, it's written in the Bible how John the Baptist passed all our sins onto Jesus when he baptized Him" (Matt3:15).
I told him that it is God, who has opened his heart and mind to understand and believe the Truth of Jesus' baptism.
We exchanged phone numbers, and I was writing my number on an NLM leaflet. He asked if Brother Phil, was Paul.C.Jong. I said, no, Phil believes I the gospel of the water and the Spirit too, so he is.... and Leo finished my sentence..." my Brother in Christ, too". smile emoticon
Leo is in our prayers.
We thank God for the precious NLM books that are enabling people around the world from all walks of life, to meet the Truth and be set free from all their sins and deception of false gospels, and be truly born again of water and the Spirit.




Connie Dillman Powless   2015-06-22

Dear brothers and sisters,
Thank you for all of the support you have given me since I became a co worker. I trust Jesus with my life. I love him so much. There are not any co workers close to me so I depend on reading your posts. God strengthens me through them and helps me get through my day. God bless all of you.




Yusuke Higashikawa   2015-06-21

Hi, Dear brethren.
In old times...
After I believe in the gospel of the water and the Spirit, I've lost many friends of my classmate (of school) who were getting along. And my relatives no longer trust my words.
That is because my faith is different with them. At that time, I was feeling lonely, fear, and anxiety. It was like a different world. I was so hard to stick to my faith in the gospel of water and the Spirit.
I hope to spread the gospel of water and the Spirit always.
It is what I want to do the most.
That's because the gift of God that is to bring the forgiveness of all sins.
But, I have a lot of weakness.
I have many things that I can not.
So, I need Jesus Christ (the gospel of water, blood, and the Spirit) always.
I also need the righteous person to live with me.
Because I want to have the fellowship of faith in the gospel of the water and the Spirit.
I pray to God for that.....!
But now, I have spiritual fellowship with brothers and sisters in Christ by using Facebook. I thank to God.




[Prev]  [1][2][3][4][56 [7][8][9][10] [Next]


 

 
Free Christian Books
    Printed Book List
    About free book service
    How to request free books?
    FAQ
 
Partner's Zone

register as a coworker
Bookmark
   
Copyright © 2001 - 2017 The New Life Mission. All Rights Reserved.